23 yıldır Türkiye’ye 550 milyon doları aşan fiziksel yatırım yapan P&G; Türkiye’de toz deterjan, hazır çocuk bezi, hijyenik ped ve çamaşır suyu üretim tesisleri ve dağıtım merkezi ile faaliyetlerini sürdürüyor. P&G Türkiye’nin, toplam 25 ülkeye yaptığı ihracat 14 yılda 1,5 milyar doları buldu.

P&G Türkiye, yaptığı çalışmalarla T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından verilen ihracat ödüllerinde “Kağıt, Karton, Ambalaj ve Kırtasiye Ürünleri” kategorisinde 9 kez birincilik ödülü aldı. Bugün faaliyette bulunduğu kategorilerde lider konumda 24 markası ile Türkiye’nin en büyük temizlik, ev bakım, kadın hijyen ürünleri ile bebek bakım ürünleri üreticileri arasında yer alan P&G Türkiye, güzellik ve kişisel bakım kategorisinde de lider şirketler arasındadır.